magazin uleiuri auto tartasesti
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Cateva sfaturi de marketing la sfarsit de 2014

marketing

Fara sa bat campii, fara sa ma autonumesc un guru al campaniilor de advertising, fara sa pretind ca sunt bun la marketing, va scriu cateva concluzii pe care le-am tras odata cu trecerea anilor. Sunt lucruri pe care le consider importante pentru orice business. Bine, sa zicem ca pot fi aplicate la aproape orice tip business.

In urma cu vreo doua zile, citeam undeva niste studii de marketing ce indicau predispozitia a peste 40% din romani de a face cumparaturi online de aproximativ 800 lei de sarbatori. Cifrele par putin ingrasate, insa e adevarat. Peste 40% din utilizatorii de internet (din esantionul repsectiv) vor face cumparaturi online de sarbatori (daca isi permit). Personal apreciez foarte tare viteza cu care internetul se maturizeaza in Romania si faptul ca din ce in ce mai multi oameni inteleg si incep sa foloseasca mijloacele pe care le au la dispozitie pentru a-si usura viata. Internetul fiind unul dintre ele.

Tineti cont de statisticile anului 2013 pentru a va imbunatatii rezultatele pe 2014. Ce veti realiza?

  • 40% din comenzi online au avut la baza cautari organice si/sau platite;
  • putin peste 16% au avut la baza newsletterele (email marketing);
  • peste 40% din comenzile de BF 2013 au fost realizate de pe device-uri mobile;
  • 45% din clienti au cumparat produse reduse la 70%;
  • magazinele cu newslettere si site-uri responsive au avut rata de conversie mai are;

Ce e de facut la sfarsit de 2014?

  • be social! raspundeti comentariilor de pe bloguri, statusurilor de pe site-urile de socializare si incercati sa va ajutati clientii sau potentialii clienti;
  • trimiteti newslettere relevante pentru abonatii vostri;
  • se estimeaza ca peste 70% din traficul de BF 2014 o sa fie de pe mobile/tablete. Be responsive!;
  • profitati de influenta bloggerilor pentru a face reclama produselor si serviciilor voastre;
  • folositi blogul companiei pentru a scrie despre campanii, produse, evenimente, concursuri;
  • nu ignorati marketing ATL, inca este foarte important;
  • faceti brainstorming la fiecare doua saptamani. Orice idee, oricat de tampit ar suna, este importata si poate fi adaptata si folosita;
  • realizati continut video;

Asta e tot. Spor la conversii!

Îmi poți susține munca printr-o donație directă pe Ko-Fi, sau achiziționând produse de la eMag și PC Garage prin intermediul linkurilor de afiliere.

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.