software gestiune facturare magazin
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Despre receptivitate in cazul propunerilor de promovare

Să presupunem că ești patron, ai o firma mica, producătoare de mobila. Pana acum nu prea te-ai bucurat de vânzări, însa ai reușit sa intri in câteva magazine la nivel local si ai atras atenția unor oameni care știu cum sa te promoveze. Oamenii ăștia vin la tine, se interesează de planurile tale de viitor si apoi iti propun sa te promoveze in mod gratuit. Iți aranjează un interviu, te învață cum si unde sa investești, iți dau sfaturi si te ajuta cum pot, fără sa iti ceara ceva in schimb.

negociere la interviu

In mod normal, dacă ai avut suficienți bani cât sa pui o afacere pe picioare, înseamnă ca ti-ai asumat niste riscuri calculate si mai înseamnă ca ai ceva creier. Dupa mine ai putea sa faci o mica evaluare a persoanelor care vor sa te ajute, sa ii ajuti si tu (daca poti) si sa le asculți sfaturile.

Totuși, dacă tu spui nu din start si nu vrei sa ii asculți pe oamenii ăștia care se oferă sa te ajute gratis, atunci firma ta e posibil sa nu reziste prea mult. Atunci când cineva iti face o propunere de promovare a serviciilor si produselor tale, ai bunul simt sa il asculți! Macar atat. Chiar dacă spune aberații, refuza-l politicos si trimite-l in alta parte.

Poate va întrebați de ce am scris articolul asta și care-i treaba cu el. De foarte multe ori m-am oferit sa promovez diverse servicii sau produse, pentru diferite companii care mi-au atras atenția. Multe dintre ele au fost de acord, câteva s-au împotrivit total unei potențiale colaborări, însă majoritatea nu prea au dat doi bani pe ajutorul meu.

Cand un om vine la tine cu o idee buna, nu ii spui doar: “Aha. Bine!” Intreaba-l de sanatate, vezi ce l-a determinat sa scrie despre tine, sau sa comunice cu tine.

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.