magazin uleiuri auto tartasesti
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Doua vorbe despre blogurile de companie

blog de companie

Am inceput sa citesc bloguri acum multi ani. Prin 2005 ca sa fiu mai precis. Nu stiam ce este un blog si nu aveam o conexiune de internet acasa, asa ca pierdeam ore intregi in laboratorul de informatica al liceului, citind chestii.

Treaba asta mi-a deschis apetitlul pentru scris si impartasit chestii online. Asa am aflat ce este un blog, care sunt platformele de blogging populare si (poate cel mai important) faptul ca exista o „blogosfera” formata din oameni care mine.

Fenomentul a luat amploare destul de rapid. Initial a fost o incercare timida, insa in mai putin de doi ani blogurile au impanzit cam toate colturile internetilor. Treaba asta e foarte buna, deoarece comunicarea este esentiala si importanta pentru toata lumea. De ce sa nu fie si in cazul companiilor?

Si uite asa ajungem la subiectul din titlu, blogurile de companie. Bloguri pe care companiile din Romania fie nu le au, fie le ignora, fie nu prea s-au prins cu ce se mananca.

Nu o sa ma apuc eu sa analizez problema, pentru ca nu sunt calificat sa faca treaba asta. Totusi, din 2012 pana in prezent este suficient ca mare parte din companiile importante sa inteleaga ce e ala un blog. Tot prin 2012, cei de la Silkweb au publicat un articol cu 10 motive pentru care e bine sa folosim blogul de companie. Este un articol destul de mic, dar bun. Aici sunt explicate pe scurt 10 avantaje de care o firma poate sa profite.

Dintre ele tin sa amintesc urmatoarele:

  • SEO
  • Social Media
  • Vizibilitate si PR
  • Feedback

Un an mai tarziu Chinezu incerca sa afle ce este mai exact un blog de companie si probabil incerca sa afle cine le citeste si de ce. Nu stiu cat de utile au fost informatiile pe care le-a aflat, insa mai tarziu a aparut un articol foarte misto in care erau explicate niste lucruri extrem de importante despre blogurile de companie. Vad ca articolul nu are nici macar un comentariu si nu inteleg de ce.

Au trecut mai bine de 10 ani de blogging iar lumea inca scrie despre avantajele unui blog de companie. Din pacate prin multe companii bântuie doar un ecou slab despre acest subiect si nici o fapta. Problema e ca mai mult vorbim despre asa zisele bloguri de companie decat sa scriem pe blogurile de companie. Apoi ne plangem pe la diferite conferințe si evenimente ca lumea nu este incantata de bloguri si ca treaba nu merge.

Oare de ce?

Raspunsul este in unul dintre link-urile pe care le-am presarat in articol. Daca ai avut rabdare sa cititi pana aici, atunci ai rabdare mai departe si citeste articolele respective.

Îmi poți susține munca printr-o donație directă pe Ko-Fi, sau achiziționând produse de la eMag și PC Garage prin intermediul linkurilor de afiliere.
6 Comments

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.