In urma cu aproape o saptamana am fost la evenimentul de “lansare” a Heroes 3 HD de la Nexus Club & Bar. Dupa ce m-am pregatit fizic si moral, am sarit in pantofi si am pornit la drum. Ajuns in fata locului cu pricina, m-am holbat putin la dimensiunile exterioare ale barului si mi-am imaginat replica lui Doctor Who: “It’s bigger on the inside.”.

Estetic vorbind, barul arata foarte bine. In aer parca pluteste o eleganta aparte, un rafinament deosebit ce ma duce cu gandul la chestii luxoase. Totusi, pentru un gamer conteaza foarte putin acest aspect, ba chiar mai mult, e foarte posibil sa nu aprecieze o astfel de atmosfera, facandu-l sa se simta in afara zonei de confort cu care e obisnuit.

Lasand estetica de o parte, am luat o bere, m-am asezat la o masa si am asteptat colegii din redactia Overheat sa apara. Odata cu sosirea acestora si-a facut aparita si un angajat al localului care ne-a intrebat ce dorim sa comandam. Colegii mei i-au spus ca momentam nu doresc nimic. Insistent, anagajatul a explicat ca nu se poate nimic si ca este obligatorie consumatia. In clipa de fata, toate chestiie bune pe care le-am spus mai sus, au palit iar aprecierea mea a devenit una negativa. Colegii mei s-au uitat cu uimire la el si i-au raspuns ca vor comanda in 5 – 10 minute, dupa ce se vor uita pe meniu.

Am doua comentarii pe tema asta:

  1. Nu sari pe client in prima secunda. Il lasi frumos sa-si dea hainele jos, sa inspecteze meniul si daca vrea sa comande ceva, esti pe faza.
  2. Nu poti sa ii obligi pe cei veniti sa-ti faca vanzare pentru ca asa vrei tu. In special cand acei oamenii au venit la un asa zis “eveniment”.

Va las mai jos cateva poze de eveniment.