software gestiune facturare magazin
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Experienta personala din Nexus Club & Bar

In urma cu aproape o saptamana am fost la evenimentul de “lansare” a Heroes 3 HD de la Nexus Club & Bar. Dupa ce m-am pregatit fizic si moral, am sarit in pantofi si am pornit la drum. Ajuns in fata locului cu pricina, m-am holbat putin la dimensiunile exterioare ale barului si mi-am imaginat replica lui Doctor Who: “It’s bigger on the inside.”.

Estetic vorbind, barul arata foarte bine. In aer parca pluteste o eleganta aparte, un rafinament deosebit ce ma duce cu gandul la chestii luxoase. Totusi, pentru un gamer conteaza foarte putin acest aspect, ba chiar mai mult, e foarte posibil sa nu aprecieze o astfel de atmosfera, facandu-l sa se simta in afara zonei de confort cu care e obisnuit.

Lasand estetica de o parte, am luat o bere, m-am asezat la o masa si am asteptat colegii din redactia Overheat sa apara. Odata cu sosirea acestora si-a facut aparita si un angajat al localului care ne-a intrebat ce dorim sa comandam. Colegii mei i-au spus ca momentam nu doresc nimic. Insistent, anagajatul a explicat ca nu se poate nimic si ca este obligatorie consumatia. In clipa de fata, toate chestiie bune pe care le-am spus mai sus, au palit iar aprecierea mea a devenit una negativa. Colegii mei s-au uitat cu uimire la el si i-au raspuns ca vor comanda in 5 – 10 minute, dupa ce se vor uita pe meniu.

Am doua comentarii pe tema asta:

  1. Nu sari pe client in prima secunda. Il lasi frumos sa-si dea hainele jos, sa inspecteze meniul si daca vrea sa comande ceva, esti pe faza.
  2. Nu poti sa ii obligi pe cei veniti sa-ti faca vanzare pentru ca asa vrei tu. In special cand acei oamenii au venit la un asa zis “eveniment”.

Va las mai jos cateva poze de eveniment.

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.