software gestiune facturare magazin
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Metode de promovare pentru Revista Biz

biz-age1Inainte sa incep articolul tin sa precizez ca ideile mele de promovare sunt simple pareri personale despre ce si cum trebuie facut. Nu sunt expert, nu am lucrat in domeniu pentru o companie si nu sustin ca am habar in ceea ce urmeaza sa scriu.

Sunt doar un simplu blogger care se foloseste dă libertatea dă exprimare pentru a participa la concursul organizat de Revista Biz si Blogal Initiative.

Cred ca inainte de a vorbi despre campanii de promovare trebuie sa invatam ce este publicitatea. Nu am sa intru in foarte multe detalii despre publicitate, insa in conceptia mea (probabil gresita) cred ca publicitatea este stiinta care se ocupa cu promovarea directa a bunurilor, serviciilor sau chiar parerilor si ideilor.

Cum putem promova Revista Biz?

Inainte de toate cred ca trebuie sa facem un brainstorm intern din care sa ajungem la un rezultat cu privire la ce anume trebuie promovat in Revista Biz. Care sunt lucrurile care ar avea nevoie de ceva mai multa atentie? Ce putem “rotunji” si da publicului la devorat?

Cu alte cuvinte avem nevoie de un produs bine definit, de pret, promotii cat si de plasarea lor acolo unde trebuie.

Cred ca Revista Biz are nevoie atat de o campanie de fidelizare cat si de castigare a unor noi cititori. Fidelizarea actualilor abonati se poate face prin concursuri, reduceri si mici surprize din partea Revistei Biz.

Un exemplu destul de aberant de fidelizare ar fi acordarea de reduceri pentru continuarea abonamentelor sau acordarea de mici cadouri ocazional (zile de nastere, sarbatori, etc).

Aceste lucruri nesemnificative atage oamenii, la nivel psihologic ii aduce mai aproape si ii fac sa aiba o admiratie mai mare fata de oamenii care fac revista si fata de brand in sine.

Imi aduc aminte de o alta revista a carui nume nu am sa il scriu din motive evidente,  insa voi preciza faptul ca au abordat tema concursurilor lunare. Aceasta decizia a fost foarte buna si au avut numai de castigat! Revista Biz ar putea organiza numeroase concursuri atat in spatiul online cat si offline, iar toate astea vor ajuta in mod direct la atragerea potentialilor clienti si nu numai.

De asemenea, continuarea campaniilor de genul asta ii vor ridica foarte mult. Parerea si implicarea blogurilor conteaza enorm, oamenii au mai multa incredere si sunt mult mai deschisi sa cumpere atunci cand vad un sfat dat de un blogger decat de un comerciant sau alte persoane.

De ce? E simplu! Oamenii au incredere in fete cunoscute, in familie si in prieteni si mai putina incredere in TV.

Organizarea de evenimente la care sa aiba invitati (gratuit) bloggeri si oameni din presa este un alt exemplu de campanie pe care Biz trebuie sa o aiba in vedere. Atentie, cand spun bloggeri nu ma refer doar la Chinezu (trebuia sa gasesc un exemplu de A lister care nu e suparacios), ci la o multime de alte persoane care asteapta sa li se acorde o sansa de a dovedi ca sunt buni).

Sunt sigur ca absolut toata lumea care pleaca de la un eveniment are in cap cateva idei pe care ar vrea sa le impartaseasca.

Cam astea sunt ideile pe care le am la ora asta. In cazul in care imi vor mai trece prin cap si alte aberatii le voi scrie cu mare placere.

Sursa imagine: victorkapra.ro

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.