Numele articolului poate parea interesant, insa nu va pot garanta calitatea continutului acestui articol. Se doreste a fi mai mult un epilog in care incerc sa enumar cateva conluzii despre licitarea tweet-ului cu numarul 15000.

Zic eu ca este o performanta destul de interesanta pentru mine, insa uneori pare un numar insuficient, ca si ofertele pe care le-am primit in timpul licitatiei. Nu stiu daca multi au crezut ca este vorba de o gluma, insa oricum nu m-am asteptat la un feedback pozitiv din partea companiilor sau ale persoanelor care au citit despre campania mea.

Din toata treaba asta am inteles ca pe la noi nu prea prinde fenomenul cu publicitatea targetata, companiile nu prea sunt interesate de social media, nu prea au lagatura nici macar cu simpla comunicare online si ca pierd o multime de bani din cauza asta.

Probabil ca noi, cei din online, vom trece de mult de partea in care se pot castiga cativa banuti din activitatea pe net. Insa companiile din Romania vor fi mereu cu cel putin 10 mutari in urma si se vor trezi mult prea tarziu. Atunci cand vor dori putina publicitate online, vor realiza ca a trecut momentul in care li se oferea asta si ca totul a devenit inca o platforma a caror mine de aur au secat.

Ii felicit pe cei de la Maguay pentru activitatea online pe care o depun si ii laud pentru actiunile pe care le pornesc. Imi pare rau ca n-am reusit sa ajung la festivitatea de prezentare a noilor oferte de la Zilele Muzelui Comunicatiilor si Informaticii si sper sa ne intalnim foarte curand in conditii cat mai benefice.