magazin uleiuri auto tartasesti
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Romanii inca nu inteleg cum functioneaza comerțul online

clients

Comerțul online din Romania a progresat fantastic in ultimii zece ani. Din punctul meu de vedere, marile magazine online, spre exemplu PC Garage, Altex, eMAG, evoMAG si chiar o mica parte din restul producatorilor si importatorilor care comercializează online, au ajuns de mult timp suficient de mature.

As putea spune ca si-au luat deja tezele de doctorat in eCommerce. Insa e valabila aceasta regula si pentru clienti?

Nu prea. Desi comerțul online din Romania a progresat, oamenii au ramas putin in urma. Exceptand persoanele care s-au acomodat foarte rapid si inteleg cum sta treaba in online, exista foarte multi clienti care nu stiu nici macar sa efectueze corect o comanda online.

Exemple:

  • o mare parte din clientii magazinelor online comanda telefonic
  • clientul selecteaza plata online dar vrea de fapt plata ramburs
  • opus, clientul selecteaza plata ramburs dar de fapt vrea plata cu card
  • clientul nu intelege ca la plata in rate creditul este oferit de o banca, nu de magazin
  • clientul nu intelege ce este pret promotional vs pret de lista (sau de referinta)
  • clientul nu stie cum se aplica un voucher

Pe bune, ultimul exemplu este extrem de des intalnit. Oamenii pur si simplu nu citesc si nu se autoeduca pana nu ii conditioneaza cineva sau ceva. Mai jos gasiti un exemplu concret din cadrul unei campanii Allview.

clienti-allview

Nu sunt tocmai demni de clientsfromhell.net, dar n-ar strica sa-si foloseasca tărtăcuțele ceva mai mult.

Îmi poți susține munca printr-o donație directă pe Ko-Fi, sau achiziționând produse de la eMag și PC Garage prin intermediul linkurilor de afiliere.

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.