software gestiune facturare magazin
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Scrisoare deschisa catre Electrica

In urma cu ceva timp am inceput sa ma plang pe Facebook despre problemele pe care le întâmpin in fiecare zi, nu de o zi sau doua, ci de mai bine de 2 ani, cu reteaua electrica. Mai exact, nu exista zi in care reteaua electrica din Comuna Brezoaele sa nu pice. Iar atunci cand incepe sa pice, fie pastreaza o constanta si pica din ora in ora, fie incepe sa pice intr-un mod violent si haotic, cu socuri de curent etc.

Am zis aici, aici si cel mai important aici.

electrica facebook

Se pare ca nimeni din echipa de social media Electrica nu a vrut sa ma bage in seama. Probabil ca se feresc de un dialog public, sau poate ca nu sunt însărcinați cu astfel de probleme. Sau… poate chiar nu le pasa? Cine stie.

Ideea e ca m-am gandit sa ma adresez Electrica pe inca o cale, cea oficiala. Asa ca le-am trimis un ticket prin intermediul oficiului virtual, care apropo, reprezinta probabil singura ustensila misto pe care am vazut-o la Electrica in ultimii ani, si le-am scris un mesaj pe care am sa-l public mai jos.

Cuvant cu cuvant, am scris asa:

Buna ziua, nu stiu daca ati luat pana acum la cunostinta, insa in Comuna Brezoaele, Jud. Dambovita, reteaua electrica pica in mod constant, absolut in fiecare zi, indiferent de anotimp sau conditiile meteorologice. Treaba asa nu se intampla o zi da, una nu, si nici izolat. Treaba asta se intampla de mai bine de 2 ani, aproape zilnic, fara exceptii.

In generam am sesizat o rata mai mare a intreruperilor dimineata, intre orele 4 si 11. Sunt totusi zile, ca cea de astazi, in care pica pur si simplu cat e ziua de luna. Ca sa va faceti o idee, am curent o perioada, apoi urmatoarele 10 minute pica, porneste, pica, porneste.

Pana acum n-am zis nimic, insa am ajuns la o limita a rabdarii. V-am bagat in seama pe Facebook. Se pare ca nu a dorit nimeni din departamentul de social media Electrica sa ma bage in seama. Acolo se posteaza doar floricele si concursuri. Ce se intampla cu noi, restul, care avem nevoie totusi de electricitate, in permanenta, pentru a ne desfasura activitatile? Spre exemplu eu sunt blogger. Munca mea este in cea mai mare parte online. Cum pot eu sa lucrez daca reteaua electrica pica? Stiu ca toate problemele astea, nu sunt ale dumneavoastra, persoana care cititi acest ticket, insa cineva din interiorul companiei trebuie sa fie in stare sa se alerteze si sa faca ceva in legatura cu situatia din comuna Brezoaele. Pentru mine a devenit pur si simplu insuportabil, ca sa nu mai mentionez de aparatura electrica arsa. Astea fiind spuse, va doresc o zi buna si sper sa primesc macar un email din partea voastră. Imi este greu sa cred ca domneste o nepasare atat de puternica in toata companie. Deasemenea, va anunt ca voi publica tot ceea ce v-am scris in aceasta reclamatie, online, pe blogul meu. O puteti considera o scrisoare deschide. Sau, daca vreti, un apel catre voi dar si catre cei aflati in situatia mea.

Daca ati avut rabdare sa citiți tot ce am scris mai sus si locuiti intr-o zona cu astfel de probleme, atunci ma intelegeti perfect. Daca sunteti abonat Electrica si aveti astfel de probleme, chiar va rog sa lasati un comentariu mai jos. Stiu ca treaba asta nu o sa va rezolve problema, insa in cel mai rau caz o sa ofere o perspectiva mai larga cuiva din conducerea companiei.

Poate ca in timp vor incerca sa rezolve problemele astea. Sau poate ca articolul asta o sa fie citit de catre insusi Victor Grigorescu, ministru la Ministerul Energiei in Romania, care ar putea pe cale oficiala sa ceara niste investigatii mai serioase. Chiar imi este greu sa cred ca nu sunt probleme.

De asemenea ma bate gândul sa ii bag in seama pe cei de la Digi Energy, insa din cate stiu, infrastructura ramane identica. Deci problemele ar persista 100% indiferent de companie care încasează banii.

4 Comments

Lasa si tu un comentariu!

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.