magazin uleiuri auto tartasesti
PublicitateVrei să iți promovez produsele sau serviciile pe blog?

Probleme cu Yoxo de la Orange si frustrare

Anul trecut am hotărât să trec pe Orange. Am văzut că au o ofertă foarte bună cu Yoxo și oricum este singura rețea în care am semnal decent la țară. V-am scris despre experiența de portare aici.

Oferta abonamente Yoxo Orange

 

La momentul respectiv totul a fost simplu și a mers excelent. În ultimele două săptămâni am decis ca e vremea pentru un doilea abonament Yoxo, pentru mama, care momentan este in ograda celor de la Telekom.  Prin urmare, am deschis aplicația și am făcut o nouă cerere de portare.

Încă din primele minute am remarcat ceva probleme cu încărcarea datelor in aplicație. Ba nu se încarcă interfața, ba dă eroare la procesarea datelor introduse, ba nu merge scanarea cu camera și așa mai departe. Probleme peste probleme.

Până la urmă, am reușit în cele din urmă să fac cererea cu succes, apoi am așteptat noul SIM cu număr provizoriu. Din păcate, în timpul cererii am tastat greșit seria cartelei vechi, ceea ce a dus la imposibilitatea finalizării portarii. Am încercat să sun la 300 pentru a le solicita ajutorul. M-am gândit că un operator poate interveni asupra solicitării respective pentru a corecta eroarea. Din păcate. dacă suni la 300 și nu ai „credit pentru a apela numerele speciale”, nu funcționează.

Cu greu am reușit să primesc un răspuns de la departamentul de suport dedicat Yoxo, pe Facebook Messenger. Concluzia? Nu se poate face nimic. Trebuie să închideți din aplicație noul abonament cu număr provizoriu și să faceți o nouă cerere.

Deci pana acum avem un SIM nou ruinat degeaba, 20 lei transport prin curier sau 70 lei dacă au plătit kilometri suplimentari, 19 lei reducerea oferită de către de Orange pentru prima lună și frustrare acumulată.

Am făcut o cerere nouă.  Am verificat datele verificate de două ori, am zis să nu greșesc ca prostul (din nou) datele de pe fostul SIM. Totul ok de data asta. Aplicația a mers perfect!

Ajunge noul SIM (deci încă 20 sau 70 lei transport + 19 lei oferta gratuită). Scanez datele în aplicație și pauză. Cod introdus incorect. Deci îmi spune că seria cartelei SIM trimisa prin curier, adică codul de bare nu corespunde numărului de telefon alocat SIM-ului.

Frustrat, intru in Yoxo și cumpăr credit de 30 lei, că aparent nu poți să beneficiezi de suport tehnic, așa cum e normal, când suni la call center. Trebuie să plătești ca să le zici că vrei să le dai bani lunar dar nu te lasă aplicația.

La call center m-au plimbat la 4 operatori diferiți. Concluzia? Nu se poate. Operatorii se ocupă doar se abonamente premium si prepaid. Pai mă oameni buni, YOXO până la urmă e prepaid sau abonament in pula mea. Iertați-mi franceza. Pe internet este promovat ca „abonament YOXO”, in realitate este de fapt un prepaid cu retragere automată a banilor de pe card. Dar nu asta e problema, ci incompetența.

Deci Orange a pierdut la treaba asta intre 80 si 140 lei (depinde cat a fost transportul) pentru a îmi trimite doua SIM-uri cu care n-am ce sa fac. Eu am pierdut 30 lei, două săptămâni și m-am stresat aiurea.

De ce? Din incompetență. De aia!

Imaginea de mai jos reprezintă modul in care mă simt tratat de Orange.

Update: am reusit a doua zi sa discut cu un reprezentat prin sistemul de tichete din aplicatia YOXO. Se pare ca au probleme cu sistemul de activare. Au trimis mai departe catre departamentul tehnic. Acum ramane de asteptat.

Îmi poți susține munca printr-o donație directă pe Ko-Fi, sau achiziționând produse de la eMag și PC Garage prin intermediul linkurilor de afiliere.
4 Comments

Lasa si tu un comentariu!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.